Beslutet!

Ja, efter många om och men så har nog jag och Jenny bestämt oss för att dra en hemmakväll imorn. Blir varken Talludden, Vilhelmina eller fest i Storuman. Vi ska käka Phim-mat, se film och bara slöa. Förhoppningsvis blir det en trevlig kväll ändå...men är man med Jenny kan det ju inte bli annat än det ;) <3



Vet inte hur jag ska göra eller vad jag ska säga...till både dig, dig å dig. Den ene gjorde nått som den kanske inte borde (än om tanken var god...), den andre gjorde jag nått mot som jag inte borde och den tredje har bara hamnat i kläm i hela grejen. Har inga ord som kan förklara hur jag känner, och det kommer troligen bli en tung sommar, istället för den sommaren ja hade sett fram emot. Sista månaderna med gänget kommer istället att bli jobb och lite tid med Jenny. Hade hoppats på stora fester med massa vänner, men nu blir det nog att låsa in sig i Forsvik eller sitta brevid Jenny och se gamla disneyfilmer. Men men, som man bäddar får man ligga antar jag...

På tal om det så ska ja då gå å sova nu. Blir förresten nu än en gång min tredje natt i sovtäcke ;) Har precis som förra gången bara slitit bort lakan och allt, men inte orkat renbädda. Jag är en jävel på att upprepa dåliga saker, det är nog det enda jag är riktigt bra på!

Ha det å sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0