Camebridge

Ja nu har jag (hor-homgren), snusk-suss. bänke å druvan varit i Umeå å gjort bort camebridge provet. Namnen är ingen idé att fråga om, för det som sagt dessa två dagar ska nog stanna mellan oss :P haha

Själva provet var väääääldigt drygt, och det tog i stort sett två tredjedelar av dagen :( Ja vet som tidigare skrivet inte riktigt varför ja anmälde mig till att göra provet, men nu är det gjort å skönt är väll det...som mycket annat ;) tifniss!

Men men, ska man satsa eller inte? ska man prova eller låta bli? ska man köpa eller spara pemgarna? ska man säga ja eller nej? ska man ta steget eller ska man stå kvar???? Finns så många frågor och dilemman i mitt liv just nu att ja knappt vet om ja ska kliva ur sängen på morgonen eller inte...
Förhoppningsvis blir fredagen en undanflykt från denna vardag, och förhoppningsvis blir det riktigt kul också. Blir nog grillnin i Pauträsk å sen vidare till själva festen sen där på kvällen. Har lite av en klädkris, som iofs är en följd av min lilla ekonomiska kris, men måste i alla fall ta en grov genomgång i garderoben å försöka hitta nått att ha på mig...man vill ju inte springa näck där på kvällen, särskilt inte om det är en hel javla massa mygg!

Jaja, nu ska ja se om ja kan hitta nå snygga badkläder.
Ha det!

Kommentarer
Postat av: Ina

...för myggen är ju ditt största problem ;)

2009-06-17 @ 22:10:30
URL: http://snowstars.blogg.se/
Postat av: Storasyster

Vad duktig du inte var på att stava i detta inlägg;) Du jobbar ju, och bor hemma, hur kan du ha ekonomisk kris???:P

2009-06-18 @ 16:36:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0