Depp...

Ja va gör man? Hur jag än gör blir det fel, och försöker jag rätta till det blir nått annat fel...

Har ingen bra dag idag. Än om jag inte jobbat mig igenom särskilt stor del av dagen än så känns det så. Mår as i kroppen, har ont i huvudet och magen känns som en äcklig klump som bara väntar på att komma upp ungefär. Kan knappt hålla ögonen öppna och det värker i kroppen när jag rör på mig. Förhoppningsvis blir det väll bättre under dagen så ja kan träna med Jenny ikväll.
   Mår heller inte så bra efter allt som hänt. Folk försvinner från ens liv som snön smälter i en bastu, och det känns inte bra. Dödsfall och bråk, skyldigheter och tvång...Fan! Vill inte må såhär och jag vill inte ha det såhär, men vad gör man?

Ska väll försöka hitta nått att göra...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0