Gah!...

En tung morgon säger ja bara. Pappa väckte mig halv åtta för att prata om bilen som ja ska lämna nu då ja far på jobbet. Va tänkt att ja skulle sova tills åtta, men efter att han väckt mig var det omöjligt att somna om igen :( suck...



Idag blir det jobb, jobb å mera jobb. Från 09.45 till 18.15 ska ja stå å slava i butiken. Som tur är kommer Thina i n en stund idag också så ja får ta mig en liten lunchrast, men det kommer ändå bli drygare a det drygaste av dryga :/
Sen när jobbet är över är det bara att dra sin kos mot Umeå för det där jävla provet :S Känns som om ja bara skulle vilja stanna hemma, ha en ledig dag å bara dö på soffan...åh va skönt det skulle va!
Men men, man får inte alltid som man vill så nu får ja all lov å göra provet. Men när det väl är gjort är det ju gjort, då slipper man den skiten ;P hehe

Känns förjävligt hur det blivit allting. Hoppades att det inte skulle behöva bli såhär, men det blev visst så ändå. Kan inte hjälpa hur ja känner, å tro mig, kunde jag så skulle jag. Vill heller inte att allt bara ska försvinna, men ja tror det behöver lite tid. Jag finns här å det vet du...

Mot jobbet! :(
Ha det..

Kommentarer
Postat av: P

:(

2009-06-16 @ 09:59:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0