It's a miracle!

Ojoj, hör å häpna...den å så lata Sara, som ja blivit denna sista vecka, har just kommit hem från gymmet! :P Blev inget super långtpass, men 40 minuter på löpbandet å sen 20 minuter på cykeln, precis lagom :) Måste fan ta tag i det här nu å börja röra på mig. Ska börja kuta hem från jobbet dom dagar som ja slutar tidigt. Måste ju va snygg på alla foton från beachen i Turkiet ;)

Har inte alls den känslan man brukar ha dagen innan man fyller år. Kanske är som när man slutar känna den riktiga stämningen med jul när man når en viss ålder...har ja tappat min födelsedagskänsla?? Det kan ju också va så att ja inte tänkt på det för att det varit så mycket annat att göra, men jag tror faktiskt jag håller på att förlora min födelsedagskänsla!!
Men men, det är väll sånt man får leva med, får hitta en ny känsla att kompensera med ;) haha

Nä, nu ska ja väll slänga mig in i duschen å sen rätt ner i sängen! :P
Ha det

Kommentarer
Postat av: Ina

Jag har inte haft någon sån känsla på mååånga år. Men jag fyller år så ära jul, så det kanske beror på det.

2009-06-21 @ 19:05:01
URL: http://snowstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0