Kolla, ja bloggar ;)

Ojoj, nu har bloggadet visst hamnat lite i skuggan, men har haft så mycket att stå i på sista tiden. Det har varit bland annat avslutningar, jobb, barnkalas eller annat som varit viktigare, så det har måstat bli så...tyvärr. Men nu ska ja försöka ta mig i kragen ;)

Idag känns som en väldigt hemsk dag. Jobbar från 09.45 till 18.15, och m inte Thina tvär kommer förbi, så har jag ingen ast på hela dagen :/ Känns inte så taggande...särskilt inte med tanke på hur lite jag har sovit på sista tiden :( Ikväll BLIR det en tidig kväll. Efter jobbet ska ja bara hem å käka, fara å träna å sen blir det nog fan sängen som gäller. Har en likadan dag imorn, men då när ja ha slutat ska ja sätta mig i en bil å köra till Umeå för å göra camebridge-provet dagen därpå :( Känns inte heller särskilt taggande...men men, har ju valt det själv så ja får väll stå mitt kast...

Under helgen har jag haft trevligt, gjort nått dumt, haft treligt å sen än en ång gjort nått dumt...fy fan!

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0