Lill-optimisten

Ja nu med alla dessa tråkigheter så tänkte ja att ja skulle blanda in ett väldigt positivt inlägg i allt :) Har ju ändå haft en hel del roligt på g på sistonde! Tänkte att man tar det mest i bilder men också lite text såklart :P

Först va det ju Stockholm:

















Hade så kul, än om vissa saker va drygt och tråkigt fick man ju dela det med roliga personer, och jag kan då påstå att jag inte har något att klaga på :D

Sen va det ju balen:
















Kan inte ens förstå hur bra själva balen faktiskt blev. Det största problemet vi hade var att det inte fanns några pennor framme för att skriva i rostlapparna med, men det löste sig ju snabbare än man kunde säga superhärligfragelixihexikalidosen, så kort å gott så vart det väldigt lyckat.

Å sist va det ju Måndagen(finns bara ett kort, men det duger gott å väl :P):



Denna kvällen kanske inte slutade på det bästa sättet, men det va jäkligt kul och det är grymt att vi kan träffas så många olika personer och bara umgås. Kommer sakna allihop!

Ja, så nu har jag gjort en kort resume samtidigt som ja då i alla fall höjt humöret på mig själv en gnutta. Nu blir det Storuman nästa, ska se om vi hittar på nått eller om vädret stoppar oss.
Ha det!

Kommentarer
Postat av: Lina

ååh vad jag gillade den vita korta klänningen :)

Där uppe vid den coola bilen, riktigt fin :)

2009-06-03 @ 21:40:42
URL: http://energetic.blogg.se/
Postat av: Marina

Vad konstigt det kändes att man kände igen personer som var på bilderna :p Sen såg jag att du var från storuman så då förstod jag varför :p Grattis till studenten btw..

2009-06-09 @ 23:36:32
URL: http://marinasvedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0