Lördag, städdag...

Ojoj, kan tala om att det va skönt att ligga kvar i sängen en stund imorse. Nog för att ja inte sov ända tills tjugo över nio, men att bara få ligga å dra sig var ju helt underbart :) Vet inte när jag gjorde det sist...

Har hittills käkat frukost, sett mtv movie awards och nu har jag faktiskt tagit mig i kragen för att börja städa rummet. Nu jävlar ska det bli rent också! Har redan burit ner tvätten å så, men det ska allt bli dammtorkning, dammsugning, moppning och framförallt renbäddning så jag slipper sovtäcket ;) Känner mig så illa tvungen att städa eftersom vi ska va här på studenten, både för champangefrukosten och för studentmiddagen. Vet heller inte om ja har tid senare i veckan så det är bäst jag gör det nu så att det är gjort!

Jenny påminde mig igår att man snart får tillbaka på skatten, det hade jag helt förträngt! Sitter ju inte helt fel med nästan 3000kr extra ;) Sen håller man ju tummarna för att det blir ännu mer pengar genom stipendiet från företagarna, för vårt projektarbete. Men men, vi får väll se hur det går med det...vem som helst kan ju få det ungefär.



Nä nu ska ja städa så jag får det gjort nån gång. Sen blir det gymmet å efter det ska väll ja å Jenny påbörja vår hemmakväll med mys å disneyfilm ;) hehe.

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0