Lse

Ja då va den lilla roadtrippen till Lycksele gjord. Ja fyndade ett par studentskor för 350kr, studentpresenter och lite käk :P Inte illa :) Hittade allt jag for dit för, så ja är nöjd...jämfört med Wim som for dit för å hämta körkortet å sen glömde han det ;P haha!

Nu sitter ja då bara och lyssnar på musik, pysslar på lite, skriver med Linn samt funderar på att bli nunna :P Känns som det smartaste valet just nu...men ja vet faktiskt inte om ja va särskilt sugen på det. Är då inte troende heller så det sket sig nog redan där ;) Men men, får väll hitta en annan lösning på det hela...kanske ska ta å bli callgirl ändå? :P haha! Gud vilka tankar man kan ha ibland. Som på Talludden då ja tyckte vi skulle göra en eld inne på dasset å grilla marsmallows, sjunga lägersånger och mysa :) Ja å alla äldre tanter ;) Mahahahah! Nästa gång ska ja fan ta med mig ved ;P Tifniss...

Nä nu ska ja väll fixa det sista här å sen fara å hämta lilla mamma i Storuman. Sen blir det gymmet med Jenny å efter det blir det badsjön med treorna...grymt!

My life, my choise...

Kommentarer
Postat av: leah

SV: okej men du är aldrig inne på MSN samtidigt som mig:( hur ska jag skicka..=?

2009-06-08 @ 18:59:43
URL: http://leahstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0