Måndag

Är lagom trött just nu kan ja tala om. Lite sömn å en lång dag på jobbet är ingen bra kombination, så ikväll blir det bara till att slöa...

Imorn däremot blir det lika mycket jobb, å sen bilresa till umeå. Inte taggad, men det måste ju göras. Egentligen vet ja inte varför ja anmälde mig till det där jävla provet, men men...får skylla mig själv.
Som tur va så slipper ja ta egen bil :) Får åka med Suss, Ina och Agnes istället, blir nog mycket trevligare :) å då kan man ju turas om att köra om det behövs. Mycket bra, mycket bra...

När jag fick höra det här visste ja först inte riktigt hur ja skulle ta det. Men efter lite funderationer kom ja fram till att det nog va menat som komplimanger. Satt med några personer, därbland kille 1 och kille 2 ;P Då sa dom såhär:
Kille 1: Vet du "kille 2" brukar tänka på dig iland när han runkar!
Kille 2: Jamen det har "kille 1" också gjort!!
...HAHA! Ja höll på å dö av skratt också där i in förundran över hur ja skulle reagera :P Ja det va kul det...



Har märkt att iPhonen medför vissa förändringar i mitt beteende :P Nu när ja sitter här åkriver blir det ofta ett o istället för ö, och ett a istället för å eller ä. Det är for att när man skriver sms på iPhonen är det som ett tangentbord, men utan å,ä och ö. Vill man ha någon av dessa måste man hålla in a eller o knappen, vilket gör att ja nu ba trycker en stund längre på o knappen när ja ska skriva ö :P Haha, så tokigt det kan bli!

...tokigt har det då blivit också. Fan!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tyckte det lät mycket bättre att du skulle ta egen bil;) Så skulle vi slippa åka buss:P

2009-06-16 @ 13:24:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0