Movin' on...?

Det börjar slå mig nu att livet kommer förändras, och att man inte ska börja skola här i Storuman till hösten. Kollar efter lägenheter varje morgon, fick köksartiklar i student- och födelsedagspresent, nedräkingen till besked om antagning har börjat (bara 20 dagar kvar!...om det nu är den 19:e som syrran sa) och pappa börjar bli extra kramglad och säger att han inte vill att ja ska flytta.
   Men hur gör man med livet man lämnar här i Storuman om man nu ska flytta? Hur kommer det funka för mig å Jenny? Kommer ja bli en sån som kommer hem varje helg, eller en sån som aldrig kommer hem? Kommer man lyckas hålla kontakten med alla som man så gärna vill? Ja, frågorna är många och svaren går nog inte att få än. Är bara att slänga sig in i det nya livet och hoppas på att man trivs där man hamnar.



Bloggandet har då hamnat lite på sidan av just nu, men med allt jobb och det fina vädret som vi blivit välsignade med så är det ganska förståeligt tycker jag. Men ja gör mitt bästa, trots att det troligen inte är nån som bryr sig :P Får ja tid nån dag, vilket troligen inte är snart, så funderar ja på å göra om också...men men, får väll se vad framtiden har att erbjuda ;)

Nä nu blir det nog att försöka hinna testa det nya spelet ja köpte på Storumandagarna, sen blir det lunch och jobb.
Ha det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0