Nä!

Nu ska ja säga som det är. Det känns förjävligt att ja ska måsta jobba söndag, och det känns förjävligt at ja inte får va ledig en enda dag före den 5:e juli! Jag har räknat ut att innan ja å Jenny far till Turkiet så har jag högst hela 7 lediga dagar, varav de flesta är söndagar...känns inge kul! Förhoppningsvis känns det bättre när lönen kommer.

Nått annat jag är less på är när folk vill att man ska veta svaret på alla livets frågor, att man ska veta allt och att man ska kunna lösa alla problem genom att vifta med handen ungefär. Tro mig, hade jag kunnat så skulle jag...men ser ja ut som nån jävla figur från Harry Potter eller??? Nä!....

Vet inte vad man borde göra med allt, kanske man bara ska sluta bry sig...eller så får man väll anstränga sig ordentligt å  sen gå in i väggen istället. Ja den som lever får se. Skulle bara va jävligt skönt att slippa allt.

Nu hör jag hur sängen ropar, ha det å gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0