Onsdagen

En ny dag och en ny jag :) Mår mycket bättre och har faktiskt försökt klä mig lite bättre än va ja brukar med mina lurkiga kläder ;) hehe. Sen lyser ju solen där ute å det är ju aldrig ett minus precis!



Idag blir det att dra sig igenom en engelskalektion på morgonen, och sen blir det matlagning där vi ska förbereda smörgåstårtorna inför fredagen. Klockan fyra drar ja sedan upp till Jenny, byter om och sen drar vi med cyklarna ner till gymmet i Stensele. Där får vi väll köra på en stund å sen blir det cykling hem. Känner att ja blivit riktigt dålig på att röra på mig, så nu är det bara att rycka upp sig!
Sen ikväll får man väll se vad som händer...

Jaja, nu börjar vi strax.
Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0