Studentpresent

Ja nu ha ja köpt mig en studentpresent till mig själv. Ibland måste man ju unna sig själv saker, och ja ha ändå slitit ihop ett snitt poäng på 18,6 så då är man ju värd nått extra :P Därför beställde ja nyss en svart iPhone 3G 16GB till mig själv. Finns väll lite andra saker förutom studenten som spelade in på beslutet, t.ex. att min mobil efter helgen snart går av :P Men sen räknade jag ut att jag kommer tjäna på att ha abonnemanget som jag valde till, så det blir nog en höjdare det här :) Utan abonnemang kostar dom ju minst 6000kr, men med abonnemanget (som ja då alltså tjänar på att ha i jämförelse med kontantkortet ja ha nu) så behövde jag "bara"punga ut 1600kr. Jag är då nöjd med min affär å hoppas att den kommer så fort som möjligt!



Happy! :P

Kommentarer
Postat av: Ina

Vad du är duktig :) 18,6 är ju jättehögt!

2009-06-07 @ 20:37:34
URL: http://snowstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0