Träning??

Kan lova er att rummet är renare nu än va det har varit på länge. Ja städa från klockan kvart i elva tills klockan halv två ungefär. Hade en halvtimmes rast för lunch, men det blir ju ändå två timmar och en kvart som ja lade ner på det hela. Är nästan så att jag är lite stolt över mig själv :P

Ja å Jenny gjorde en visit på gymmet, men den blev väldigt kort. Nog för att lite är mer än ngenting, men nu måste jag skärpa mig! Beach 2009 är ju snart här å ja är då fortfarande i form för lusekofta mitt i vintern. Är väll tur att ja ska jobba så mycke som ja ska så ja slipper "visa" mig på stranden...

Jaja, nu blir det dusch å sen blir det väll att fixa nå käka å sen får vi väll se vad som händer..

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0