Trevliga överraskningar!

Ja det är inte helt fel att få höra att man får mvg i tre av de kurser vi läser nu på slutet :) Å ännu sköare är det att det är just Kemi B, Biologi B och Fysik B. Kan inte riktigt fatta än att jag, lilla jag, lyckades skrapa ihop sånna betyg i dom tuffa ämnena. Biologin är äll inte så jätte jobbigt, men kemin å fysiken...MY GOD! Känner mig riktigt stolt över det faktiskt, så det blir nog till att fira med en pizza och en cider till middag ;) Men sen blir det banta tills på torsdag så ja då tar mig i klänningn igen :P hehe

Annars har väll dagen varit som smålugn. Hade engelska på morgonen, sen vart det blodpudding till lunch (mums :P) å sen va det kemi. Efter det satt ja åmåprata med några breuds en stund, och lite onödiga saker kom väll fram där, men det va trevligt ändå. Måste ju passa på att umgås nu dom sista dagarna så man inte står där på studenen och det slår en att man kanske inte tog vara på den sista veckan.
Men men, efter snackandet vart det en tvärsväng förbi mamam på banken å sen gav jag mig ner på Wip i tanke om att se hur ja ska jobba i sommar. Kan säga att jag då inte kommer va göralös, för i sex veckor ska ja jobba ungefär sju timmar om dagen, fem dagar i veckan plus att jag jobbar varannan lördag. Sen jobbar jag också hela helgen under storumandagarna, så man får väll se hur man gör på dansgalan...men men, det blir ju pengar i alla fall ;)



Bild på mig innan jag gav mig av på bal i fredags :) ...

Nä nu ska ja hindra mig själv innan det blir en hel roman av det hela. Har ju inte skrivit särskilt långt på sista tiden så det finns väll en hel del att babbla om, men får väll sprida ut det över flera inlägg istället :P

Ha det!

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag har aldrig antytt att det ska vara slampigt att gå klädd i en kort klänning, utan det hela handlar om etikett. Jag går själv i korta klänningar emellanåt och anser inte det vara slampigt, men på en bal så tycker jag inte att det passar sig. Synd att du missförstod det så hemskt...

2009-06-01 @ 17:58:02
URL: http://anill.blogg.se/
Postat av: Ina

Vad du är duktig som fick tre mvg:n :)

2009-06-01 @ 22:13:16
URL: http://snowstars.blogg.se/
Postat av: IdaHo

Du var verkligen superfin :) Synd att jag inte kunde komma och titta på er, men nu har jag ju iaf sett bilder ;) Ha de bäst! puss

2009-06-03 @ 13:53:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0