Flytta?...

Ja idag vart det ju sovmorron igen :P Skööönt! Tog ett tag innan ja somna igår, så det va nog bra at ja fick sova lite längre också...

På dagens schema står jobb å sen cirkus. Ska nog cykla hem också, så då trycker ja ju in lite träning där också, vilket behövs! Hoppas att cirkusen är värd att gå på, å att det inte va som Jenny sa för nån dag sen, " det är säkert en clown och en hund i ett åtta-manna tält". Men eftersom dom annonerar med frasen "årets familjecirkus" borde det ju ha lite mer avancerade saker :P Jaja, den som lever får se...

Försökte fxa mig ledigt på söndag, men det ser mörkt ut :( Det blir nog till att jobba alla dessa jävla dagar på rak, å sen blir ja ju då så illa tvungen att kliva upp dagen efter dansgalan (söndan alltså), pallra mig på jobbet åstå där å va trevlig och hjälpsam...fuck! Det finns bara en enda bra sak med det hela, ja får dubbelt betalt. Får väll tänka på det när jag står där med skallebang, magont, ser halvdöd ut och vet att jag har sex dagar på rak kvar att arbeta...om det nte är så uppenbart att det hoppar ut ur skärmen på datorn så känner ja mig inte särskilt taggad på att jobba på söndag ;)
Jaja, ska väll sluta klaga, ja ha ju jobb i alla fall...

Anmälde mig just på tre stycken lägenheter i Umeå, två på Liljansberget å en på laboratorvägen. Hoppas självklart mest på tvåan på Liljansberget, men känns som det är ganska så omöjligt faktiskt för dom lägenheterna är ju inte dom lättaste att få så eftertraktad som dom är :/ men men, man kan ju alltid hoppas :) Ska nog snacka med chefen idag också om att inte jobba mer efter turkiet. Då får ja väll ta smällen ifall ja inte tar mig in, men det löser sig säkert tillslut ändå. Man får väll flytta till Umeå å söka jobb där om man inte hittar nått nytt här i så fall. Ja än en gång, den som levefår se :)



Nu ska ja göra nå nytta, ha det!

Kommentarer
Postat av: Anna

Det är inte så himla farligt att jobba den här helgen ändå ska du se; med tanke på mina omständigheter efter fredagens bravader förra året och att jag orkade jobba och ändå ha kul (säkert för att jag fortfarande var full eller nåt liknande) så gick det bra! ; )

2009-06-24 @ 18:32:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0