Whuut!?

Klockanär just när jag skriver denna mening 08.17 och jag sitter på skolan. Jag har ingen schemalagd lektion förns klockan 14.00, så det känns faktiskt lite surt. Var tvungen att komma hit för att vi ska öva studentsånger klockan nio, ska prata med syon klockan elva och klockan tolv ska vi ha matlagning och käka upp smörgåstårtorna(som ja dock itne kan eller vill äta)...sen, då ska ja ha min schemalagda specialidrott. Det är avslutning idag, trots att vi har en lektion kvar, men det blir nog kul. Vi brukar ju göra nått med armbrytarna å hockeyn också så det brukar va lite mer folk och lite roliga grejer att göra. Får väll hoppas att det blir lika lyckat iår som dom tidigare åren, trots vädret.



Sen idag blir det att vara med Jenny. Ska väll laga oss nån middag å sen bara umgås. Vi känner väll båda att vi kanske borde dra oss på gymmet, men jag vet inte riktigt om jag är på humör för det...fast Jenny kanske kan tagga upp mig. Ja vi får väll se hur det blir med det.

Det är förjävligt hur allt ska måsta bli så mycket mer komplicerat hela tiden. Allt blir jobbigt, fel, onödigt svårt och hemskt. Känns bara som att man skulle vilja gå och gräva ner sig någonstans...jävla skit!

Förlåt...

Kommentarer
Postat av: Dedu

Hej!

Du får gärna uppdatera bloggen om du så behagar.

//Mhm

2009-06-04 @ 19:34:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0