14/5

Alltså nu när man är här i det härliga landets huvudstad så inser man faktiskt hur jävla bra man har det hemma. Jag har redan många gånger känt att jag bara vill hem till lilla Forsvik å Storuman, äta mammas hemlagade mat iställt för restaurangmat, sova utan stadens muller och kunna gå ut utan att se 20 taxibilar, minst en buss och blinkande lampor här och där. Sn lockar ju också möjlighetn att träna, men mst av allt vännerna. Pratade med Patrik och jnny igår, ville bara sitta med dom i Storuman istället för att sitta här å snora. Iofs så är det ju trevligt folk med på resan också som håller en vid liv :P

Idag ska vi först på Bergianska trädgården, sen blir det lunch, naturhistoriska museét/cosmonova å sen blir det grönan för hela slanten :D Ja ska dra med mig Linn i alla dom grymmaste och läskigaste karusellerna, sen ska vi ju självklart gå lustiga hustet också ;) Eftersom grönan är höjdpunkten för mig på resan så är jag något peppad ;) Wihooo!!

Som Ted och Robin i första säsongen av "How I met your mother"?...



Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0