4/5

Jag är så less på DNA, RNA, proteiner, enzymer å allt va kemiprovet kommer att handla om. Jag har nu nått det stadie då jag har svårt att sitta kvar vid boken utan att känna att tankarna vll fly till något annat, så det är nog lika bra med en liten rast från det hela.



Har skrivit en liten lista på vad jag behöver handla då jag är i STHLM, men jag är rädd att den lilla tid vi får till att gå på stan inte kommer räckat till. Men men, jag får väll försöka va så effektiv som möjligt så jag hinner få mig bland annat nya solbrillor, en bh till balen, en hel massa smink m.m. på den tid vi får. Får hitta nån å tävla med, "Vem kan spendera mest pengar på kortast tid??" Nån som är på? ;)

Nu blir det väll lite mer pluggande, käk å sen drar jag väll tll Storuman. Får se om det blir en tidig kväll med lite extra plugg innan jag drar mig mot sängen, eller om det blir en helkväll ute med folket å sen bums isäng så fort ja kommer hem. Har då inte ens frågat om ja få ta bilen än, men mor å far brukar ha svårt att neka mig så förhoppningsvis blir det inget problem :D

Har smidit fram en liten idé idag, förhoppningsvis blir det av på något vis i alla fall :P
Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0