8/5

Idag är det mycket bättre väder än vad början av veckan har erbjudit. Solen skiner och det är lagom varmt ändå. Mycket bättre än snö!

Var tvungen att tala om för Puttrik igår att jag faktiskt inte hade bloggat nått på hela dagen. Han säger jämt att jag skriver typ fem inlägg om dagen, så då fick ja allt visa honom att det glr jag inte alls ;) hihi.
Gårdagen spenderade jag i alla fall först i sängen, i tro om att få sova länge och bara ta det lugnt...men det fick jag inte. Klockan 08.03 fick jag ett sms av bossen att ja skulle komma på  morgonmöte klovkan nio och sen jobba tills ja börja skolan. Så det va bara att dra sig upp ur sängen å köra en ovnaligt snabb tillfixning och försöka få ihop hela grejen med å ta mig upp. Det löste sig i alla fall och jag kom i tid.
På mötet fick jag veta att jag troligen har jobb till hösten om jag vill, vilket känns rätt bra. Mamma å pappa är väll lite emot iden, men alla andra verkar tycka bättre om det än att jag flyttar :P Men men, hoppas ju på att jag tar mig in, men nu har ja ju en back-up plan i fall jag inte gör det :D
Sen vart det skola där ja å Emilie ledde vår sista lektion å sen vart det fotbollsmatch mellan specialidrottarna i fotboll och armbrytning. Kul att man gör nått sånt ibland också :) Vi vann i alla fall med 5-1 tro ja, kan ha varit 6-1 men jag tror det va det första.
Kvällen var tänkt att bli en lugnt å skön hemmakväll, tänkte att ja skulle inte ens försöka ta kontakt med nån. Då va det så att jag just så pass han börja med middagen så ringde Puttrik och undrade om ja ville va hans kamrat för kvällen, och det kunde ja ju självklart inte säga nej till. Det blev en hel del pratande, vi kom i kontakt med Fredrik, vi såg en å en halv film, raggande runt lite på samhället och tog oss en kort promenad på bilisten. Det va trevligt precis som det alltid är :)

Nu idag ha ja då sovmorgon till 11.40. Thomas ska komma hit på lunchen åssåska vi planera lite balgrejer å sen ska vi fara upp på tygaffärn å kolla efter ett tyg som matchar mina skor...är lite skeptisk, men förhoppningsvis har dom nått :)

Nu ska ja göra vettigare sake, ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0