Dags att skriva!

Nu sitter ja här på skolan med Joel som tjafsar på om att alla bara skriver en massa dravel i sina bloggar, vilket gör att han inte längre orkar läsa några ;) Han sitter dock här bredvid mig nu och läser det här, så min blogg läser han ju delvis i alla fall :P hehe.

Har då just haft matlagning där vi lagade tre olika soppor, å godast av alla blev linssoppan som vi hade gjort :) annars har dagen inte varit så speciell. Har haft engelska med Pär :(, har gjort lite smågrejer å sen ha det varit det absolut sista skol-if mötet för min del...SKÖNT! :D
Å nu blir det hem, äta lite å sen drar jag nog på gymmet för att först sola å sen träna en stund. Ska se till så man får sig lite bättre färg nu innan balen, å sen måste man väll göra sitt bästa nu in i det sista med formen inför balen också ;)

Imorn blir det bullbak, slöa å en improviserad middag, blir nog bra det :P
Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0