Fest :P

Haha, jag är grympå mariokart! Har blivit etta å tvåa ver enda gång jag har spelat, å oftas är det etta jag blivit. Vill ju inte skryta, men ja är grym ;) hihi

Har fårtt i mig tre stycken redbull vodka, lite wiskey, ett glas vin och ett antal glas bål. Kan dock fortfarande skriva så man förstår, så helt bort är ja ju inte ;) men kan heller inte påstå att jag är nykter precis :P hehe.
Får seom vi drar nån annanstans sen, men ja tror inte det. Vi stqannar nog härå crashar lägenheten iställe ;)

Känns väll inte särskilt taggande att åka hem klockan tio imorn. Har ställt larmet på halv nio så ja ska hinna käka nått, packa ihop migå fixa mig. Måste ju också hinna gå till NUS så ja fick ta till lite extra tid...men men, kan ju förhoppningsvis sova på bussen så det ska nog gå bra :) Får se om ja drar en sväng på gymmet imorn, beror lite på hur jqag mår, men i veckan får det allt lov att bli strikt diet och träning varje dag. Kan väll inte riktigt påverka formen inför balen så mycket nu, men man kan ju göra ett försök i alla fall ;) Får hopas att det går bra så man inte ser ut som en liten ballong i klänning när man väl går där påröda mattan ;)

Jaja, nu blir det att återgå till festen...ha det!

Kommentarer
Postat av: Anna

Mariokart ?? ; )

2009-05-24 @ 17:27:26
Postat av: Anonym

Hade du lite problem med mellanslagsknappen under kvällen?;P

2009-05-25 @ 18:32:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0