Fredagkväll

Ja kvällen har hittills bara varit lugn. Har käkat go-middag, sett lite tv, suttit vid datorn och sen ha ja faktiskt testat lite sminkning inför balen. Vet inte om ja vart så otroligt nöjd, men bra blev det ju i alla fall. Har också testat klänningen för lite lägesrapport, och nu blir det löpning å nyttigheter fram tills balen kan jag säga ;) Den sitter väll inte farligt tight, men det får ju inte bli mer Sara heller om ja säger så :P Men men, får väll göra mitt bästa för att motverka det...



Imorn blir det städning, träning å sen Jenny å hennes ford föe hela slanten. Får väll se om vi käkar ute eller hur det blir. Skulle väll passa bäst med en sallad å ett glas te för både ekonomin och klänningssituationen, men troligen slutar det nog inte så.
Sen på söndag blir det att träna å sen packa. Drar ju till Sthlm klockan 05.55 på måndag :D Yeah! Det kommer bli otroligt roligt tror jag, och det blir nog som en liten avslutande klassresa för de senaste tre åren med klassen. Det är ju iofs en hel del andra med också, men dom flesta ser man ju nästan som klasskompisar ändå så ;)

Resten av kvällen blir nog tv, eller datorn. Får se om ja kanske fyller på pengar på mobilen och drar mig in i min egen lilla sms-värld :P Men tror inte det är så många som är sugen på att sms-fjanta med mig på en fredagkväll :/ ...

Jaja, får se vad det blir, ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0