Fy åt självaste...

..fan! Ja ha en sån jävulskt dålig dag att det går inte att beskriva. Det börjar med tråkiga och dryga lektioner som drar ner humöret, följs upp av ett grovt misslyckat möte, och för att toppa allt detta så backade jag in i en bil också. Känns som om ja lika gärna kan gå runt husknuten å skjuta mig själv...

Va till att börja med inte ens på bra humör när jag vaknade imorse. Hela grejen med att det snöade gjorde heller inte saken bättre, å det gjorde då definitivt inte engelskalektionen med Pär heller. Mötet gick då åt helvetet å det känns bara som att man gör så mycke å får så lite tillbaka. Känns förjävligt rent av att man slavar som man gör å sen aldrig kommer få varken respons eller credit för något. Skulle lika gärna kunna ge fan i allt känns det som, men samtidigt är det ju inte långt kvar innan skiten är över.

Hela sagan om bilen var att jag i låg fast backade på en Wilsson-ägd volvo på väg från matlagningen. Det blev inget på våran bil, och som tur va vart det inte så mycke på deras heller eftersom farten va så låg, men det är ju ändå aldrig kul å köra på nån/nått...Fy åt satan! Tur att Dick är så pass snäll som han är å va lugn mot mig, för hade det varit nån gammal surtjes så hade ja väll brustit ut i tårar. Vet itne varför men jag är väldigt känslig över olyckor som ja själv orsakat. Stod å skaka bara av det där, känns inte allt för roligt.

Men men, får väll försöka hålla mig från å ta åt alldeles för drastiska åtgärder, för man vill ju inte missa Stockholmsresan. Men jag fick plötsligt en känsla av att inget i den närmaste framtiden kommer va särskilt roligt, men förhoppningsvis är det bara en tillfällig känsla.

Ska av sluta hela inlägget med, FUCK!!!

Kommentarer
Postat av: Storasyster

Såååå, it runs in the familj;) Nu har vi båda backat in i en bil....

2009-05-08 @ 09:51:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0