Gårdagen

Ja igår hade jag ett fullsmockat schema. Blev att kliva upp tdigt för att hinna göra en hel massa saker innan ja skulle va på jobbet, kvart i tio. Sen vart det jobb där i fyra timmar, och när jag runt halv tre hade stängt och arit och lämnat nyckeln, då vart det att se fotboll. Såg inte hela matchen, men jag va där under båda Storumans mål, grattis till vinsten tjejer :)

Som sagt såg ja då inte hela matchen, för ja skulle cykla hem och hade en hel del att göra hemma. När ja då kom hem, runt fyra ungefär, blev detatt hopa in i duschen, fixa smink, kläder och hår å sen va det bara att sätta sig i bilen å dra upp till Storuman igen. Där möttes jag, Jenny och Anna och gick sedan tillsammans från Jenny till hotellet. Där va det då dags för hår- och modeshowen. Dom flesta va riktigt na i håret, men måste säga att det fanns ett och annat surt äpple i mängden...
Kläderna va väll ganska fina, men såg då inget som jag själv skulle köpa, men credit till alla modeller som då ens vågade gå, både hår- och klädmodeller då :P

När showen va över vart det att dra runt i Storuman ett tag, å sen vart dettillbaka på hotellet för efterinsläpet. Kvällen va ganska kul, men ångrade ganska hårt att jag valde att köra när det väl hände nått på hotellet...men men, bara två veckor kvar så är det ju nått igen, balen! :D

Ikväll blir det då "Die hard" marathon med Patrik idag. Ska se 1:an, 2:an och 3:an(om vi hinner), käka go-lax till middag å bara må gött. Känns som om det verkligen behövs efter den brist på sömn som konstant förföljt mig i veckan ;)

Nä, nu ska ja va social med mor, far, moster och morbror, ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0