Jakten...

Sitter och försöker dra ihop lite folk för å fara ut å käka i Storuman å sen försöka hitta på nått roligt. Känns som om det blir skönt att göra nått så man tänker på annat än tråkigheterna. Läste på VK om olyckan å det är ju så hemskt att man knappt förstår att det är sant...Men får väll göra som Emma sa och tänka att hon har det bättre där hon är nu, där pudersnön aldrig smälter bort.

Ja i alla fall så försöker jag ju ragga sällskap, men jag verkar inte lyckas särskilt bra måste jag säga. Hade fått ett napp, men det släppte och nappade på burn-out showen istället :( Sablar...
Vill inte faa på det heller för det känns jävligt onödigt att lägga ut hundra kronor på nått jag inte ens vill se eller va på. Men men, är bara att tappert fortsätta mitt sökande efter sällskap för kvällen :P Förhoppningsvis borde jag ju kunna få mig nått i alla fall ;) Haha!

Men men, bilder från balen finns i alla fall ute på facebook. Finns ju en bild på varje par på VK, om man är intresserad av att se fler än bara mig, Thomas och bilen vi åkte ;)

Jaja, nu ska ja förtsätta mitt sökande efter socialt umgänge.
Ha det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0