Kvällen som väntar...

Ska snart till Storuman på möte, känns mig inte det minsta taggad...finns så mycket annat man kan använda tiden till. Ja skulle kunna städa mitt rum (vilket verkligen behövs). Ja skulle kunna göra hemprov, testa balsminkningen, öva på talet, träna men det som mest av allt behövs, ja skulle kunna sova. Äter så mycket sött å energirikt som möjligt bara för att hålla ögonen öppna. Skulle inte förvåna mig om ja rätt va det är svimmar mitt i mötet...Får hoppas att det inte blir så.

Har gjort lite på hemprovet, men imorn blir det väll att göra så mycket som möjligt så man kanske får sig en ledig kväll att dela med Jenny nu innan balen :) Skulle verkligen inte sitta helt fel. Annars får det väll vänta tills på lördagen eller nått...

Nä nu ska ja väll dra ihop alla grejer å börja dra mig mot Storuman.
Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0