Måndag - skola igen :(

Haha, såg nyss kommentaren Anna...nej :P

Idag har ja dragit mig igenom ännu en dag med Engelska på morgonen som sedan föjdes av kemi. Som vanligt va båda lektionerna otroligt dryga och intressenivån låg väldigt nära botten. Att det känns som om ja inte har sovit något sen vi for til Stockholm gör då inte dagarna lättare att dra sig igenom. Känner konstant en otrolig längtan till min sköna säng...men men, sova få man väll göra när man är död ;)

Sen vi slutade har sedan dagen bestått av bal, bal å mera bal. Det va iofs bal under lunchen också, men nu har det varit ännu mer. Vart lite nerstämd då jag fick punga ut ca 3000kr själv för att göra inbetalningen till hotellet. Folk har betalat, men eftersom de har andra banker så kommer inte pengarna in förns efter några dagar...surt.
Nu börjar då allt komma i sin ordning känns det som, och förhoppningsvis blir det en bal ändå på fredag ;)

Ja nu ska ja väll försöka göra lite kemi så det blir gjort nån gång. Sen när Anna slutar blir det att dra upp på hotellet för å snacka igenom det sista så det är klart hur det blir med allt.
Sen blir det väll hem å mer kemi antar jag...

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0