Närmaste framtiden...

Sitter på skolan och drygar lite. Skickade nyss in resedagboken/utvärderingen för Stockholmsresan. tänkte jobba med hemprovet, men jag tror det får vänta en stund. Måste ju hinna vila upp mig efter engelskalektionen med Pär...

Resten av dagen kommer spenderas med att lyssna på farbror polisen, ha matlagning å sen spendera eftermiddan/kvällen med Jenny. Blir nog middag på Sibylla, och sedan kompensationsträning på gymmet efter det ;) Kommer troligen inta alls va taggad eller på humör för att träna, men jag blir så illa tvungen om vi nu ska käka tjockismat till middag :P
Annars händer det ju en hel del, har balen om bara två dagar, studenten är bara dagarna bort och om exakt nio veckor, på dagen, så far jag å Jenny till Turkiet :D Kommer va såååå skönt och vi kommer nog ha grymt trevligt. Längtar!!



Jaja, nu ska ja väll se om ja inte kan göra nån nytta, ha det!

Kommentarer
Postat av: [t a k a i . b l o g g . s e]

SÖTNOS <3!

Ska vi följa varandra på bloglovin? :*

2009-05-27 @ 17:47:46
URL: http://takai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0