Sista!

Ja nu har jag bara en fråga kvar på det allra sista provet innan skolavslutningen :) Känns bra det kan jag tala om :P Skulle säkert kunna utveckla svaren på några av frågorna, men det känns lite onödigt för ja kommer inte få mvg ändå så det får duga med det ja ha nu ;)

Dagen är entligen inte så tung nu när jag snart är klar med hemprovet. Har fotboll klockan två, så det blir väl att sätta sig på cykeln tjugo över ett så man är säker på att man hinner :P Är ju ändå en mil uppförs, å på det så blåser det också en del så bättre att va på den säkra sidan :)
Sen blir det att cykla hem, duscha, käka middag å sen ska ja testa allt inför balen som faktiskt är imorn!! Ska väll se om jag får ihop en frilla, hur jag ska göra med broschet och om klänningen fortfarande sitter som den ska :P Men det borde den göra för så mycket ha ja väll inte förändrats sen förra veckan? Jaja, ska då se till så att allt är ok så det inte blir en hel massa tjafs å stress imorn. Nu är det till och med så att jag längtar till balen så det känns riktigt kul nu. Särskilt när allt börjar falla på plats å det faktiskt känns som om det mesta är fixat. Nu är det bara att öva på tale så det inte blir en katastrof ;)

Vart så jävla taggad på å tatuera mig igår! Såg först på Miami Ink, sen blev det LA Ink å sen vart det ännu ett avsnitt Miami Ink. Ingen gjorde ju nått som va särskilt likt det jag vill ha, men man blir ju så sugen på å bara fara å göra det! Själv vill jag tatuera text på insidan av handlederna, men ska inte säga vad för då är det väll nån som snor idén innan jag hinner samla ihop pengar och faktiskt fara och göra det ;)

Nä, om man kanske skulle ha gjort den sista frågan så man har det gjort?...

Kommentarer
Postat av: Magnus

Hoppas allt går bra, dvs klänningen och talet :) Glöm inte att ha roligt!

2009-05-28 @ 20:13:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0