Sunshine

Ja solen skiner och snön är äntligen nästan helt borsmält. Sommaren närmar sig med stormsteg å det enda ja kan säga är, I like it!



Nu är inte deta vad man ser på bakgården längre ;P

Nått jag däremot inte är lika glad över är kemiprovet som vi ska ha imorn. På grund av helgens fester och bravader så började jag plugga klockan kvart över tio idag. Får göra mtt bästa å hålla tummarna för att det duger ;) Ska ju iofs fortsätta plugga sen idag, så lite ska ja nog kunna banka in i hjärnan innan det är dags. Sen tror ja faktiskt att det är så att jag har ett ganska rejält hål imorn, så då blir det nog att sätta sig ner då å se till å nöta det allra sista.
Ikväll blir det nog mest plugg, men ska försöka ta mig upp till Storuman en sväng å kolla läget borta på sandhögarna, skulle tydligen va en liten "gathering" där så ja å Anna prata väll om å fara förbi å kola läget, får väll se om man bara raggar förbi eller om man kanske stannar en stund :) 

Men men, solen skiner alltså å humöret är bättre idag än igår i alla fall. Brorsan har 40 graders feber å ska snart på sjukan, så jag försöker hålla mitt avstånd...vill ju inte bli sjuk å missa Stockholmsresan :D

Ben-tricket va inte illa ;) hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0