Tredagars...check!

Ja, nu kan man ju bocka för tredagars på listan över saker att göra innan man faller av pinnen. Kan tala om att det va riktigt kul, och ja är lite överraskad över hur pass pigg man ändå är. Det har blivit mycke dricka, mycke prat å en hel del fjantande ;P Har varit trevligt folk och stämningen har varit bra, helt enkelt en lyckad helg :)

Den bästa av de tre dagarna var lungt gårdagen. Vi va et helt gäng med goa gubbar som umgicks under hela dagen, och på kvällen blev det festande i precis lagoma mängder...för dom flesta i alla fall.
Det vart väll lite mer folk i lägenheten än vad Patrik hade planerat, men som tur var så vart det då inte trashat nåt :P På tal om trashat, så mår min mobl lite sämre nu än va den brukar. Ja fick en snetändning på att knäna brast av å stå upp, å då kokade alla problem och misstag upp till ytan å ja hamnade i en "lätt" depression. Det dumma va, att innan jag skulle ta ut mina agressioner på mobilen, så tog ja ut sim-kortet å stoppa det i fickan ;) Så när det mesta sen hade gått över, och ja satte tillbaka det, då var displayen utrustad med några streck som inte funnits där tidigare. Det är inte så att ja inte ser något, utan det är mest som störande moment...Men som med mycket annat får jag ju skylla mig själv.

Nä, nu ska jag sätta mig och vila och fundera en liten stund. Har mycket att ta igen ochen hel del att tänka över. Får väll se om jag tar mi någonvart och om jag lyckas samla ork till en hel dag med kemipluggande imorn :/ suck...

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0