30/5

Åh :) Fick nyss ett så sött samtal! Mor och far till min ingifta farbror, han som ägde bilen vi åkte igår, ringde och sa att dom sett bilder från balen och tyckte att jag var finast. Har inte pratat med dom sen ja va mindre, det värmde verkligen. Tack!

Fick ett samtal just efter jag skrivit det där också, och det va inte lika trevligt kan jag tala om. Tydligen är det en tjej, som alla i Storuman känner ungefär, som körde ihjäl sig igår efter balen. När ja fick höra det börja ja bara skaka, det va som att man hamna ichock. Tänk att hon jag såg igår, som ja sa hej till och log mot, hon finns inte mer!? Känns jävligt tungt och sorgligt att nått sånt ska hända. En sån trevlig tjej också...fy fan va hemskt!

Känner tyvär inte för att skriva mer om balen nu heller, men när man lugnat sig kanske det kommer.

Så jävla hemskt...



Kommentarer
Postat av: Magnus

Oj, det är riktigt hemskt i sig men det måste väl bli många resor värre när det sker på en dag som alla vill minnas med glada minnen?

Mycket tråkigt att höra :(

2009-05-30 @ 13:46:10
Postat av: Maria

Fy vad hemskt. Beklagar sorgen :(.

2009-05-30 @ 15:48:53
URL: http://www.jilina.se
Postat av: Emma

Jag såg nyss ett kort på facebook sen balen och där ser man hon i bakgrunden! :'(

2009-05-31 @ 16:03:14
URL: http://surname.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0