We can rule the world..

Förstår inte riktigt grejen med att skriva inlägg på andras bloggar å fråga om man ska följa varandras bloggar på bloglovin!? Gillar man nåns blogg så följer man väll den, inte ska man väll ragga premenuranter? Å sen om man inte svarar dessa personer som frågar, ja då ändras då inte antalet premenuranter, utan då verkar dom skita det. BLir lite fel där tycker jag...men det är ju bara min åsikt.

Hade ju matlagnig idag, å ja kan tala om att sushi inte faller mig i smaken :( Blää...I alla fall om det smakar som den vi åt gjorde. Det va väll inte "ursch å fy å spy"-äckligt, men det va då inget ja i mitt fulla sinne skulle komma på att laga en fredagkväll. Men men, nu har ja ju smakat det i alla fall.

Jenny spelade en låt för mig idag. Hon sa att det var hennes låt till mig ;) Det var en väldigt fin gest av henne tycker jag, det vart lite små-mysigt där i forden faktiskt :D



Är väll inte den bästa videon, men det är ju låten och texten som räknas :) Utan att vara rädd för att få en messtämpel eller kommentarer om att jag är en liten mjukis så måste jag få klämma in att jag älskar min Jenny! <3

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0