Fredag

Ja kan tala om att man inte blir så mycket piggare av att somna sent och sen kliva upp tidigt :S Kommer bli en dryg förmidda känner jag...


UTOMLANDS!!!

Nu är det mindre än en månad kvar till jul och ja hoppas det går lika fort som resten av det här året har gått :
) Längtar så till att få se Patriks min när han öppnar sin julklapp :D Hehe. Sen sitter ju aldrig julmaten eller sällskapet fel heller, å inte minst stämmningen :) Med alla julklappar inhandlade utom en som ja tror ja vet vad ja ska köpa så känns den delen ganska bra. Det enda som fattas är nått att ha på sig :S hmm...men det tar jag en annan dag för nu ska ja packa och göra mig iordning.

Ha det! 

Kommentarer
Postat av: Storasyster

Jag har också gjort bort allt julklappshandlande, saknas bara nån klapp till en viss sambo:)

2009-11-27 @ 22:35:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0