Haha :P

Fick ett roligt sms igår :D

"Gamla Märta på äldreboendet hade blivit förtjust i sin granne Albert. Hon frågar om hon får komma till Alberts rum och titta på tv.
- Det går bra, men då får du allt hålla i min petterniklas en stund, svarade Albert.
Kan jag väl, tänkte Märta och började tillbringa kvällarna hos Albert. Men efter ett tag så tröttnade Albert på Märta och började uppvakta Ester istället. Märta blev väldigt sårad och ledsen och frågade albert:
- Vad har Ester som inte jag har?
Albert log och svarade:
- Parkinson!"

...ja tycker i alla fall det va roligt :P

Kommentarer
Postat av: Suss

Haha! Åh, jag saknar livet på ålderdomshemmet.. :]

2009-11-26 @ 00:39:12
URL: http://wlsn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0