Hemmafru :P

Ja, nu har ja verkligen varit huslig av mig och superstädat lägenheten. Mest noga va ja med toan, för man vill ju som ha det extra fräscht där :P Tro ja städa där inne i nästan två timmar. Nu ha ja då i stort sett städat färdigt, ska bara renbädda men först måste ja tvätta färdigt så jag har nått att bädda med ;) Supertvättar också för det va ungefär två veckor sen ja tvätta sist :D Så ja hade samlat på mig en hel del tvätt kan ja tala om ;) Men, jag röjer som sagt igenom all huslig göra idag så ja får det gjort. Ska se om ja drar igång å lagar mat för matlådor sen också...men det kändes ganska lockande att bara lägga sig å se en film istället ;) Får se hur det blir.

Nu vill ja verkligen bli av med den här förbannade magonten helt å hållet. Är inge kul å måsta dras med det i över en vecka :( men som tur är så har det ju blivit bättre i alla fall. Kanske lyckas bli helt frisk i helgen då ja bara ska ta det lugnt å må gott hemma i Forsvik :D Ska bli så skönt med en helg då det enda ja har inplanerat är fika hos Patriks farmor å farfar nån dag i helgen :) Å att helgen sen börjar redan klockan tolv på torsdag gör ju inte saken värre precis heller...Kommer å va det bästa på länge!

"Hon ska få sig nått riktigt stort!" HAHA! :D Yo bro?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0