Let it snow, let it snow, let it snow...

Blä, blä, blä å blä säger ja bara! Imorse blev det biblioteket för att läsa, å det gjorde jag tills just innan vi skulle ha seminarie. Då blev det diskussioner i två timmar å sen va det bara att pallra sig tillbaka till biblioteket för ännu ett högt antal sidor att bläddra sig igenom. Efter att suttit i biblioteket i lite mer än en timme fick ja i alla fall äntligen dra mig mot lägenhete...för ännu mer läsande :( Fick iofs i mig lite mat först, men med tanke på att allt ja hade fått i mig tidigare under dagen va en enda macka, så va det inte riktigt nån hit. Efter att ja motvilligt tryckte i mig lite baconbiff och potatismos där vid tjugo i fem blev illamåendet alltså värre...så läsningen fick vänta en liten stund, men så fort ja va på vanligt illamående stadie igen va det bara att gräva ner huvudet i boken igen. Nu har ja då äntligen läst färdigt för kvällen, och ja tror faktiskt ja ha gjort klart allt för morgonens uppgift. ÄNTLIGEN! Blir att se lite tv nu å sen ska ja väll försöka sova bort den här förbarmade sjukan. Hoppas verkligen på att må bättre imorn så ja effektivt kan plugga inför måndagens tenta och kanske får nån ärlig chans att umgås med Patrik i helgen. Middag ute eller? :)



Nån fler än ja som vill ha snö? Å jul!? :D Tänk så mysigt! Vill bara känna dofterna av kanel och stearinljus, höra julmusiken och spraket från brasan. Det är nästan så man öppnar spotify och söker på christmas :P men ja ska allt hålla mig i skinnet! Dagarna går ju ändå så fort så snart är det väll dags ändå :) Yippie!

"I'm gonna do you so much!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0