Mat?

Åh, Patrik som antingen skulle laga mat till mig idag eller bjuda mig på mat på resturang...hur kul är det då jag inte riktigt äter? Ja som verkligen såg fram emot en pizza på ängen, men det blir väll att fortsätta drömma :(

Har i alla fall suttit fyra timmar på biblioteket idag. Har snart läst allt i "elevens värld", bara dom två sista kapitlen kvar nu. Sen har ja ju iofs en hel massa böcker till kvar...men den känns viktigast så när den är gjord blir det att nöta åhörarkopior, gamla tentan och anteckningar. Ska göra allt i min makt för att orka plugga så ja slipper omtenta, va verkligen itne sugen på å plugga igen inför den 15/12 precis :S Men men, som sagt får man göra sitt innersta för å lära sig nått trots tillståndet.

Idol å vila ikväll tro ja. Får väll se om eller vad det blir för midda...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0