Onsdag

Ojoj, idag har ja fått i mig...ingenting egentligen. Några klunkar vatten men inge mer. Är inte hungrig heller utan känner bara att magen kommer göra revolt om ja stoppar i mig nått...men ja ska dra mig på ica å handla lite så ja kanske får i mig någonting innan klockan tre i alla fall. För dom som itne vet det så är det väldigt ovanligt att jag inte äter. Brukar lätt kunna stoppa i mig lika mycket som grabbarna, men inte nu :( Sen så börjar då kroppen svika också, för imorse då ja hade cyklat till skolan va ja helt slut på...å det är nerförs hela vägen!? Måste verkligen gå på ica å hitta mig nån superkur.

Har i alla fall varit aktiv i skolarbete hela dagen. Klockan kvart över åtta va det gruppuppgift å den höll på tills tio. Efter det drog jag direkt vidare till bibloteket å har suttit där tills nu, lite längre än tre å en halv timme alltså. Kan tala om att ja börjar va ganske less på allt läsande, men antar att ja får vänta tills på tisdag innan ja riktigt kan pusta ut. Då ska ja banne mig sova halva dan å sen ska ja städa å försöka få tvätta lite så ja kan renbädda å så. Då ska ja en utvilad hemmafru för nån dag ;) borde koka ihop nån gryta också så ja ha några lunchlådor färdiga i frysen...men det tar jag då. Nu ska ja i alla fall på ica för å se va ja kan få med mig därifrån, sen blir det väll mer plugg antar jag om inte maten gör mig allt för illa.

BLir att fara hem till Forsvik helgen efter tentan :P

Kommentarer
Postat av: Storasyster

Du borde gå till vårdcentralen... Det låter inte alls som om du är frisk...

2009-11-04 @ 15:45:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0