Plugg, på en lördag!?

Ja! :D imorse då ja tittade ut genom fönstret va det vitt :P Det fick mig verkligen lite mer taggad på å kliva upp, å när ja sen öppnade dörren för att gå, ja då snöade det ännu mer! Det va verkligen en stämmningshöjare för mig denna lördag då ja fortfarande inte frisknat till och klev upp för att än en gång hänga på låset nere på universitetsbiblioteket.

Ja, som ni då förstår har ja spenderat se senaste fem timmarna med huvudet nedgrävt i kurslitteraturen...å ja säger bara nu får det va nog! Har läst å läst så mycket de senaste dagarna att ja knappt vet vilken dag det är. Skulle faktiskt försöka berätta för en i klassen hur länge jag hade suttit där de olika dagarna, men det gick inte för ja hade så mycket lärandeteorier och feedbacktyper som snurrade i huvudet att det bara kom en massa babbel ur käften på mig...det är inte lätt när det är svårt alltså :P Men i övermorgon är det över, å jävlar i min låda så gott man ska må :D Då ska ja verkligen njuta av kvällen å inte göra något som ja inte känner för. Kommer bli grymt skönt! Sen är det bara att trycka sig igenom den veckan å sen blir det en lång skön helg hemma i Forsvik/Storuman/Långsjöby :D nice!

Nä, nu ska ja väll skriva en handlalapp till min å Patriks lilla trip på ICA. Funderar på å köpa så man kan baka lite bröd? Skulle va riktigt gott känner ja....ja vi ser väll va Mr Holmberg tycker om den idéen.
Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0