Söndag

Ja nu ska ja bara låta håret torka, fixa mig och packa ihop alla saker å sen bär det av till IKSU för en söndag bestående av plugg tills man trillar av stolen. Känner mig verkligen inte särskilt taggad, men ska bli skönt att få plugga med nån så man kan diskutera och hjälpa varandra lite. Sen kanske man kan hoppas på lite vanligt babbel därimellan? Men inte för mycke för ja vill verkligen inte ha omtenta i december!
Men men, får plugga som attans idag så att det går bra imorn, då får man både slöa på kvällen men också känna sig nöjd över sin prestation :P Men det kanske är önskedrömmande? Jaja, hursom så blir det plugg till tusen idag å nu när ja far så kommer ja nog inte träffa Patrik nå mer förns på torsdag´, om ja nu tar mig hem då för annars blir det ju till och med fredag :( Men men, sånt är livet...

På allt detta pluggande kan ja inte tala om att ja är frisk heller. Gick väll rätt så bra igår, men ja kände av i både magen å huvvet...Men nu när ja vakna kände ja att det verkligen inte är helt hundra. Huvudet värker å det gör ont bara man tar mig på magen :( Inge kul...

Nä nu blir det att sskynda sig lite, ha det!


Kommentarer
Postat av: - Jennifer -

Nu har du chansen att vinna en gratis tur med mig till idol finalen! Kolla in min blogg och följ tävlingen :)

http://Jennfs.blogg.se

2009-11-08 @ 19:25:54
URL: http://jennfs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0