Vilken start

Ja den här veckan börja ju bra. Vaknade imorse när Patriks klocka ringde å ja mådde så ofantligt dåligt. Han bara nuddade i magen på mig så va ja tvungen att stöa bort honom för att det kändes som om ja skulle spy :S Ingen trevlig start på dagen precis. Sen dess har ja mått riktigt krassligt hela dagen och kan inte säga att det blivit särskilt mycke bättre faktiskt :( Men men, får hoppas på en bättre dag imorn iställe...

Helgen passerade än en gång alldeles för fort, tycker att ja satt mig i bilen hem mot Forsvik å helt plötsligt satt ja i bilen på väg hit till Umeå iställe. Man hinner nästan inte med nånting, å särskilt inte då man far ut på fredagen å sen spenderar halva lördagen med att kolla på skotrar...Men ja fick ju i alla fall va hemma en stund :) Får väll försöka hinna mer nästa gång, när det nu blir?! Får se om det blir stugan nästa helg, för blir inte det så far ja bara hem istället och slöar å myser i Forsvik och Långsjöby. På tal om Långsjöby så såg vi film där i lördags. Vi såg först monsters vs. aliens, å den rekomenderar ja faktiskt, riktigt rolig :D Sen såg vi Trick 'r treat, å den rekomenderar ja inte! Den va verkligen ingen hit om man frågar mig, inte läskig nog för å va skräck eller rysare å inte rolig nog för å va komedi...förstår inte riktigt va dom ville framställa det som men deet stog tydligen rysare/komedi på baksidan :S Som sagt...inget ja rekomenderar!

Nä nu ska ja försöka krya på mig lite, ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0