Blogg eller?

Ojoj, går som lite segt med bloggandet känner jag, får försöka skärpa till mig lite. Finns ju trots allt en hel värld där ute att skriva om...gäller nog bara att ta sig tiden :P

Har varit vaken sen typ kvart i sju, då Patrik skulle upp för å hinna till Burträsk i tid. Försökte ju somna om efter att han hade farti, men självklart va det förgäves så det va bara att hoppa upp ur sängen å in i duschen istället. nu har ja sen också fikat å kollat runt lite på internet så det blir väll mest att slöa tills vi börjar. Kanske går igenom min sammanfattning inför seminariet så man får som en sista genomgång...men troligen kommer det inte bli av :P Känner mer för att ligga framför tv:n en stund ;)

Funderar på när man ska se "Flickan som lekte med elden". Är ju en av dom som inte har sett den än, och jag har ett gäng i klassen som verkade på å gå å se den. Så får väll prata med dom å försöka planera in det i veckan, om det ryms i den rätt så fulla kalendern dvs :P Är otroligt hur bra jag faktiskt har blivit på att använda den förresten! Förut hade jag ofta en kalender, men den låg som bara på rummet å såg fin ut ungefär ;) Men nu, nu skriver ja in det mesta, och ja kollar faktiskt i den minst varje dag tror ja :D Lite stolt faktiskt :P Får bara hoppas att det håller i sig ;)

Klungan på torsdag, tagga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0