Home sweet home.

Blev en jättetrevlig å härlig kväll med släkten igår :P Vi åt gott, spelade poker, såg idol å bara umgicks, det är sånt man känner att man kan komma att sakna ordentligt. Idag blir det iofs mer sånt som man kommer sakna ordentligt, ska ju träffa Anna å Linn, men sen också mitt hjärta Jenny!...å björn då, men han är ju mest bara bihang ;) haha. Får väll se va dom är sugen på att göra, men ja är då inne på å göra nått som sträcker sig längre in på kvällen än bara midda...men vi ser väll. Några verkar ju smått sugna på trean ikväll, men man får väll se. Lär säkert hamna där ändå tillslut :P



Mellan allt det där ska ja också hinna läsa typ 55 sidor i en bok på engelska, och sen också skriva ihop frågor utifrån texten :/ Känner mig inte så taggad, men det måste ju göras. Ska också försöka se till att jag får med mig sånt ja behöver tills på månda här hemmifrån, så det blir till att söka efter den där jävla cykellampan så man inte får sig böter på 800kr när man är tillbaka i Umeå :P

Nä, nu blir det frukost med Patrik, ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0