Söndag å inte bakis

Ja, nu har man vaknat å är faktiskt riktigt pigg :P Om man tänker på när ja skrev förra inlägget, att ja sen va vaken typ en timme till å nu har varit vaken i ungefär en timme nu så förstår man ganska fort att ja inte fått mig särskilt enorma mängder sömn inatt :) Men men, jag är som sagt pigg å glad. Det enda som är mindre bra är väll halsen å sen de nya suspekta blåningarna på min högra fot...men men, nått ska det ju alltid va ;)
Undrar fortfarande över den där cidern som Anna blev bjuden på, va det nån som kom fram till vem "the mystic man" va?? Ja om det är nån som vet så vill ja också veta ;) Det vart ju kvällen gåta, å en ganska bra icebreaker för folk som ville prata med Anna :P haha.

Idag får man se vad det blir. En heldag hemma på soffan känns ju lockande, men samtidigt känner man sig som aningen lat då...men det måste man ju iofs få va nån gång också :P Ja man får väll se. Nu blir det alla fall att försöka fixa musiken på datorn, kanske se ett avsnitt HIMYM eller två å sen ska ja nog ta å ringa lilla mor å prata med henne en stund :)

"Jag har en egen lägenhet, det har jag!" ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0