Sovmorron :)

Ja, imorse fick ja ligga å dra mig i sängen en stund, å det va skööönt :P Har inga föreläsningar eller nått idag, men vi har jobbat med våra gruppuppgifter och sen också planerat lite inför måndagens kanotutflykt :) Kommer nog ha det ganska bra där ute...i alal fall i matväg ;) hehe

Nu har ja då just slängt i mig lite lunch, å sen blir att fara på biblioteket å läsa lite inför föreläsningen imorn. Ska försöka läsa allt, men med min disceplin blir det nog svårt ;) Kommer nog bli så less på att läsa att ja kommer börja städa eller nått sånt istället :P Men ja ska i alla fall göra mitt bästa :)
Sen när jag är klar blir det väl att börja fixa middag till mig å Patrik, som äntligen kommer hit! :D Funderade igen på att fara på IKSU, men ja är så pass förkyld att det nog måste vänta :/ Men känns ändå bättre att skippa det å 
vila sig nu så man då är frisk å kan följa på måndag. Får ta igen allt sen istället :P

Va blir det på lördag kväll då Storuman? :P

Kommentarer
Postat av: Anna

På lördag är det fest!

2009-09-17 @ 13:18:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0