Har ni fest eller?

Självklart hade ja det igår :P Blev riktigt lyckat å som mest klämdes vi 18 pers i min 25kvm stora lägenhet :D rekord än så länge! Fastän många ändå groggade så hade jag en översvämmad diskho full med burkar och flaskor när ja kom tillbaka...och den fick va så ända tills det att jag och Kristin hade käkat frukost bestående av resterna av gårdagens tacos :P GOTT! Körde på det, juice och "varulvkaninens förbannelse" :P Inte illa pinkat där säger ja bara. Skönt å se en hjärndöd fjantfilm när man är lite sådär på morgonsidan dagen efter :D Är inte helt pigg än så nu har ja dunkat in "gudarna måste va tokiga" i dvd:n och fortsätter klunka i mig juice...måste ladda om så man är på hugget för middag på stan med Emma och Kristin å sen bio. Ska käka på sushibar (dom har annat också å det är det ja ha tänkt äta, inte sushi...blää!) och sen blir det "shutter island" tills sent in på kvällen. Efter det blir det sängen som gäller så man förhoppningsvis får mer sömn än inatt...hatar att ja alltid vaknar typ sju på morgonen då man har varit ute!! Jaja, sånt är livet.



Nu ska ja fokusera mer på filmen.
Had det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0