Onsdag

Ja, idag känns det lite bättre men det är ju fortfarande tråkigt och synd. Men är dedt menat så hittar vi tillbaka senare...

Idag blev lektionen tydligen inställd pga att föreläsarens hund skulle till vetrinären eller va det nu va? Vi fick i alla fall ut hemtentan ändå å nu ha ja hunnit göra den färdig, tränat i 90 min samt letat massa musik inför helgen. Hoppas på en riktig höjdarkväll på lördagen så man får ha lite roligt den här veckan också.
Resten av dagen ska väl gå till att städa, möjligen handla å sen ska ja nog gå igenom hemtentan en gång så ja är säker när ja lämnar in den :) Mer planer har inte jag för dagen utan man får ta det som det kommer. Eftersom tentan gick så fort så vet ja då inte riktigt va ja ska ta mig till hela fredagen å halva lördagen. Ska iofs ner på stan men det tar ju inte två dagar precis :P Jaja, den som lever får se, kommer alltid upp nått man kan göra.

Nu ska ja väl ta mig i kragen å börja städa.
Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0